שמנא - שמנא בית בד כפרי

שמנא בית בד כפרי

שמנא הוא בית בד בוטיק במושב חגור המתמחה בייצור שמן זית איכותי ומובחר. ייצור זמן הזית בשמנא נשמר והמשיך להשתמש בטכנולוגיית הסחיטה בהתאם למסורת האיטלקית.

שמנא בית בד כפריבית הבד שמנא לייצור שמן זית

אין בית בישראל שאין בו שמן זית. כאשר מדובר בייצור שמן זית איכותי, אין ספק כי בית הבד שמנא

הוא המקום המוביל בישראל בייצור המוני של בקבוקי שמן זית משובח.

הציבור הישראלי אוהב שמן זית וצורך אותו באופן קבוע. שמן זית לסלט ולטיבול ולמתכונים נוספים היישר מהמטבח הישראלי. במידה וגם אתם רוצים להזמין שמן זית היישר מהיצרן, אנו ממליצים לכם לפנות אל שמנא, בית בד כפרי במושב חגור ולראות בעצמכם כיצד עובד תהליך ייצור השמן הביתי.

אם גם אתם מעדיפים את שמן הזית שלכם איכותי, טרי ומותאם בדיוק אל המטבח הישראלי, שמן הזית של שמנא הוא ללא ספק המוצר שאתם מחפשים לרכוש עבורכם.

סוגי שמן זית בשמנא

אם אתם מעדיפים שמן זית בכבישה קרה, תוכלו למצוא במושב חגור שמן מזיתים אשר נדחסו והודקו בלחץ כבישה ובטמפרטורות גבוהות במיוחד. כך, אפשר להפיק מהזיתים כמות גדולה יותר של שמן זית. כמו כן, חשוב לציין כי חימום היתר מזיק לשמן וכך גם מוריד מאיכותו. את השמן האיכותי ביותר תוכלו למצוא בכבישה קרה באמצעות תהליך מכני הנקרא כתית, אשר חומם בטמפרטורה אשר אינה גבוהה מ-35 מעלות לפי התקן העולמי.

שמנא מייצרים שמן זית בכבישה קרה בלבד, בטמפרטורה אשר אינה עולה על 28 מעלות.

שמן זית כתית

שמן זמן כתית הוא למעשה התהליך אשר באמצעותו מפיקים את שמן הזית הישראלי, באמצעות עיסת זיתים כתושים ועל ידי פעולת דחיסה, לחץ והידוק בלבד. זאת אומרת שהפקת השמן מתבצעת בתהליך מכני בלבד ונטול חומרים כימיים.

שמן זית כתית בשמנא הוא ללא ספק מהאיכותיים ביותר, ולכן גם אתם תרצו שמן זית כזה במטבח הישראלי שלכם.

אם גם אתם אניני טעם ומקפידים על איכות שמן הזית אשר אתם מחליטים להכניס אליכם למטבח, אין ספק כי תגלו גם אתם עד כמה איכות שמן הזית של בית הבד שמנא הוא מהטובים ביותר במיוחד עבורכם.

שתף באמצעות

למאמרים נוספים בנושא הקלק/י