שמנא - פעילות מומלצת לילדים

פעילות מומלצת לילדים

בכל שנה מגיע החופש הגדול ועמו השאלה שמשגעת את ההורים – "מה עושים?". לאחר ששנת הלימודים מסתיימת, חופשיים הילדים לנפשם והם אלה שצריכים להעסיק את עצמכם כעת. אז לאחר שהם צפו בכל הסדרות הטלוויזיוניות, שיחקו באפליקציות במכשיר שלהם והשתתפו בקייטנה, הם אינם יודעים את נפשם מרוב חוסר מעש. כעת זהו התפקיד של ההורים למצוא פעילות מומלצת לילדים במהירות האפשרית.

יוצאים לחיק הטבע

פעילויות בחיק הטבע הן מבין הפעילויות המומלצות ביותר לילדים. לאחר שהצעירים מבלים שעות ארוכות כל כך מול המסכים, חשוב להוציא אותם אל האוויר הפתוח ולהוביל אותם להשתתף בפעילות המאמצת את השרירים וממריצה את הדם.

מדוע דווקא מסיק

מסיק בבית בד היא פעילות מומלצת לילדים מכמה סיבות:

  • למען החינוך – בבית הבד מתקיימת פעילות חינוכית עבור הציבור הרחב. זה הזמן ללמוד על הפקת שמן הזית המסורתית, כפי שהיא הייתה נהוגה בימי קדם. אורחי בית הבד לומדים על המסיק הידני ואף לוקחים בו חלק – ניתן לקטוף את הזיתים ידנית או לאסוף אותם בעזרת הכאתם במקל.
  • פעילויות מרתקות – בבית הבד ניתן להשתתף בפעילויות שונות ומרתקות: סדנאות בישול, אפייה, לימוד, סדנת לחמים וגבינות ועוד. ישנן סדנאות המתאימות במיוחד לילדים או לכל המשפחה.
  • פעילות גופנית – מסיק ידני הוא פעילות מאומצת, ולאחריה ירגישו הילדים עייפים אך מרוצים.
  • מתנה קטנה – בסיום הפעילות מתקבל שמן זית איכותי וטהור.

להכיר את השמן מקרוב

ילדים לא מעטים אינם אוהבים את טעמו של שמן הזית ואף מתלוננים באוזני הוריהם על הימצאותו בסלט הירקות שלהם. בבית הבד, לעומת זאת, נחשפים הילדים לחוויה מיוחדת ולומדים על תרומתו של שמן הזית לגוף האדם. ואכן, לשמן זה סגולות רבות – הוא מפחית את רמת הכולסטרול בדם, מונע את הסיכון ללחץ דם גבוה וממריץ את פעילותה של מערכת העיכול.

מסיק לכל המשפחה

מחפשים פעילות מומלצת לילדים ולא יודעים במה לבחור? בית הבד שמנא שבמושב חגור מזמין אתכם למסיק חווייתי לכל המשפחה. מדובר בבית בד ותיק ואיכותי אשר פועל עוד משנת 1988 ומספק שמן זית איכותי המופק בכבישה קרה ובשיטת ייצור מיוחדת שמקורה באיטליה הנקראת "סחיטה יחידה".

שתף באמצעות

למאמרים נוספים בנושא הקלק/י