שמן זית למכירה 18 ליטר

שמן זית למכירה 18 ליטר מבית שמנא מתאים בדיוק לישראלים שאוהבים לקנות מוצרים באריזות גדולות ולחסוך כסף • שמן זית של "שמנא" מחזיק מעמד זמן רב, ולכן מתאים לרכישה בכמויות גדולות

שמן זית למכירה בכמויות גדולות: אנו הישראלים אוהבים לקנות מוצרים שונים באריזות גדולות וחסכוניות. זה כולל מוצרים רבים כמו קוסמטיקה, אוכל, נייר טואלט ועוד. היתרון בקניית אריזה גדולה הוא בעיקר במחיר הזול שניתן להשיג ביחס לקניה של מוצר בודד. מוצרי מזון נבדלים בזה שתאריך התפוגה שלהם עשוי להוות שיקול חשוב לקנייה. שמן זית הוא מוצר מזון שיכול החזיק מעמד זמן רב, ועל כן ניתן לקנות אפילו ג'ריקן של 18 ליטר ולהחזיק בו למשך תקופה ארוכה.

שמן זית למכירה 18 ליטר: היתרון של הכמות

כאשר קונים מוצרים בכמויות גדולות, חשוב לשמור עליהם בתנאים נאותים, כך שהם לא ייפגעו או יתקלקלו. במקרה של שמן זית יש לדאוג שהוא לא ייחשף לחום ולאור רב ועדיף להחזיק אותו במקום מוצל וקריר. את שמן הזית ניתן לרכוש ישירות מבית הבד בהגעה למקום או במשלוח אם קיים שירות כזה. מומלץ לרכוש פח שמן גדול שיספיק לשימוש ממושך ואפילו למספר חודשים.

שמן זית למכירה 18 ליטר
שמן זית למכירה 18 ליטר

שמן זית למכירה 18 ליטר: איפה כדאי לאחסן את שמן הזית?

את השמן יש לאחסן בבקבוקי זכוכית או בקופסאות פח גדולות. היחשפות השמן לאור עלולה לגרום להתחמצנות, וזו גם הסיבה שבדרך כלל השמן נמכר באריזה כהה. כמות גדולה של שמן יש לאחסן במקום חשוך ובטמפרטורה של 15-40 מעלות. כדאי להשאיר את המכל הגדול במקומות וליטול ממנו כמות יומיומית מדודה שתספיק לשימוש. יש לציין שגם חשיפה לאוויר הפתוח עשויה להביא להתחמצנות של המוצר.

אחסון: ניתן להחזיק שנה עד שנה וחצי

ניתן להחזיק את השמן במכל למשך שנה ואפילו שנה וחצי. לעיתים במהלך הזמן השמן עשוי לאבד חלק מהטעם שלו. הזמן הטוב ביותר על מנת להצטייד בשמן זית הוא בתקופה שבה מתקיים המסיק. אין צורך לשמור שמן זית בקירור, ודי להחזיקו בתנאים הולמים קרי מקום חשוך וקריר.

שמן זית למכירה 18 ליטר: האם להשתמש בשמן זית לטיגון?

בניגוד לדעה הרווחת ששמן זית אינו מתאים לטיגון, דווקא שמן מסוג זה מיועד לטיגון ואפילו לטיגון עמוק. היות שהוא עשיר בחומצות שומן אשר עמידות בחימום ביניהן החומצה אולאית, אין כל בעיה לטגן באמצעות שמן זית מאכלים שונים וליהנות מבריאות וטעם מצוין, או כמו שציין ד"ר אורי מאי צ'יזיק בהרצאתו "מה זה עושה בצלחת שלי" (יועץ תזונתי ומומחה להיסטוריה של התזונה), "שמן זית זה הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים להכניס לגוף שלכם. ככלל, עדיף לא לטגן באף שמן, אבל אם כבר מטגנים, אז רק בשמן זית – ורק בשמן הזית הטוב ביותר שאתם יכולים להעלאות על דעתכם לרכוש".

שמן זית למכירה 18 ליטר: סוגים שונים

 ישנם גם סוגים שונים של שמן זית, כאשר השוני שלהם מתבטא בטעם, בריח, במידת החומציות ובשיטת הכבישה שלהם. על טעם ועל ריח לא מתווכחים וכל אחד יבחר את מה שמצאים לו. כאמור מומלץ לקנות שמן זית בכמות גדולה וישנם בתי בעסק שמוכרים את השמן בכדי פח שמכילים 18 ליטר. כדאי לוודא שהשמן הוא טרי ולא מדובר על שמן שעמד זמן רב בחנות. בדרך כלל ישנה הדפסה של תאריך מילוי או ייצור.

הכירו את "שמנא" – בית בד בוטיק מודרני

שמנא הוא בית בד מודרני ומתקדם במושב "חגור", שפועל בשיטת "הסחיטה היחידה". חברתנו משלבת חקלאות עברית שורשית עם מודרניות. משפחת אברמוב היא משפחת חקלאים ישראלית ממושב חגור. בשנת 1924, עלו ארצה מקווקז ה״אברמובים הראשונים״. הם הצטרפו לאיכרים של מושבת ראשון לציון. באותן שנים, עלתה ארצה מליטא גם נחמה שיינקמן, שנישאה לפרדסן אברהם סוקולנסקי.

השניים הצטרפו לחלוצי מושב גבעת חן. בשנת 1963 הקימו את ביתם בני הדור השני צביקה אברמוב ונילי סוקולנסקי – במושב החקלאי ״חגור״ והחלו לעסוק בגידולי שדה ובענפי הרפת והלול. 

השנים חלפו, בני הדור השלישי והרביעי נולדו ובגרו, אך דבר אחד לא השתנה – האהבה לאדמת הארץ והאחיזה האיתנה בה, שאצלנו אוהבים לדמות אותה לאחיזתו של עץ זית עתיר שורשים.

 

מאחלים לכם רכישה מהנה 🙂

 

 

שמן זית למכירה 18 ליטר